Marketingbureau Think Tomorrow uit Herentals lanceert een opvallende campagne om nieuw social mediatalent aan te trekken. De hoofdrol gaat naar een ridder die sollicitanten uitnodigt voor een date. ‘Date knight’ heet die.

“Om onze groei te ondersteunen, willen we ons team uitbreiden met een nieuwe community manager en social media marketeer”, vertelt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “Date Knight is een fictief personage dat we in het leven riepen om onze zoektocht in goede banen te leiden. Via een campagnewebsite kunnen sollicitanten zich aanmelden voor een afspraakje met de koene ridder.”

Aan de hand van een luchtige vragenlijst, komt het bedrijf meer over de kandidaten te weten. Is er een match, dan wordt de sollicitant op 8 februari uitgenodigd. Op het programma staan een kennismaking met het Think Tomorrow-team en gesprekken met de kandidaten, rekening houdend met de functie waarvoor ze solliciteren.

Met de actie hoopt het bureau bezielde, getalenteerde kandidaten te mogen ontvangen met een hart voor social media, zowel met als zonder ervaring. Is er een klik met het team en beschikt de kandidaat over de juiste kwaliteiten, wordt hij of zij uitgenodigd voor een 2de gesprek.