Two4One viert 10de verjaardag met nieuw concept

two4oneTwo4One bestaat 10 jaar. Het concept waarbij horecazaken aan klanten de mogelijkheid bieden om met 2 voor de prijs van 1 te komen eten, werd bedacht door Herentalsenaar Mario Vleugels, ook zaakvoerder van Agora Culinair/’t Vleesboerke. Die lanceert naar aanleiding van het eerste decennium een nieuwe formule: Korting à la Carte.

“Na 10 jaar staat de teller op meer dan 330.000 leden”, vertelt Mario Vleugels. “Gemiddeld doen per kwartaal minstens 175 restaurants mee aan de acties. Het succes van de formule is dat de zaakvoerders zelf beslissen op welke dagen en met welk menu ze in de formule meedoen. Elk kwartaal hebben ze de vrijheid om in en uit te stappen. Dat biedt de leden een dubbel voordeel. Je eet met 2 aan halve prijs en het aanbod aan deelnemende horecazaken en menu’s wisselt zeer regelmatig.” Naar aanleiding van de 10de verjaardag kunnen deelnemers een diner voor 2 in Londen winnen, inclusief privé-jet.

Broertje
“Op zijn 10de verjaardag krijgt Two4One er een broertje bij”, gaat Mario Vleugels verder. ”Dat wordt vanaf 8 november Korting à la Carte, waarbij de klant 15% korting krijgt op de totaalfactuur. Dit concept komt er in de eerste plaats op vraag van de horeca zelf. Veel horecaondernemers zien dat ze op sommige openingsdagen een beperkter aantal klanten over de vloer krijgen. Dan zijn de kosten per klant veel hoger dan op dagen met een betere bezetting. Met Korting à la Carte lokt de uitbater extra klanten, waardoor die vaste kosten per klant dalen. Bovendien geeft een vollere zaak altijd een boost in de beeldvorming. Voor de consument is het verschil met de Two4One-formule dat er geen vast menu wordt aangeboden en dat de korting over de totale besteding gaat. Dat de vraag groot is, bewijst het feit dat er voor de bekendmaking al 80 restaurants zijn aangesloten, verspreid over heel Vlaanderen en Brussel.”