Voor het 3de jaar op rij werkt digital agency Think Tomorrow uit Herentals op 21 juni, de langste dag van het jaar, 12 uur gratis voor een goed doel. Midsummer Madness heet het initiatief. Dit jaar viel de keuze op het Belgisch Centrum voor Geleidehonden (BCG).

“Via een campagnewebsite konden vzw’s zich inschrijven”, zegt zaakvoerder Kevin Heylen. “Uit alle inschrijvingen kozen we dit jaar voor het BCG, een vzw die sinds 1990 blindengeleidehonden opleidt voor personen met een visuele beperking. De organisatie heeft het moeilijk om voldoende pleeggezinnen te vinden voor hun pups. Een uitdaging die we zeer graag aangaan. We kijken ernaar uit om met het voltallige team samen te werken aan dit geweldig project.”

Korte tijdspanne
De dag begint met een briefing van de gekozen organisatie en een uitgebreide brainstorm. Daarna gaat het team aan de slag om het project de visibiliteit te schenken die het verdient.

“Keer op keer zijn we verrast door wat we kunnen realiseren op die korte tijdspanne. Een gelukkige vzw bij oplevering van het project, daar doen we het voor”, aldus nog Kevin Heylen. Midsummer Madness kan je volgen op het Instagram-account van Think Tomorrow.