Het nieuwe jaar luidt bij The Business Assistant uit Lille, een virtueel secretariaat, een nieuwe dienstverlening in. Zaakvoerder Nancy Olyslaegers biedt voortaan opleidingen aan gericht op eerstelijns contactpersonen onder de noemer ‘Telefoonetiquette en omgaan met lastige gesprekspartners’.

De zaakvoerder ging in 2002 van start en groeide van een eenmanszaak uit naar een KMO met verschillende werknemers. Het bedrijf ondersteunt onder meer dokters en advocaten in hun administratie via de virtuele diensten als telefonie, prospectie, dictaten, transcriptie, officediensten, copywriting enz.

Dankzij een groeiende honger naar het lesgeven en de jarenlange ervaring heeft Nancy Olyslaegers besloten haar diensten uit te breiden en de pedagogische toer op te gaan.

Zenuwachtig
“Telefoneren en telefoneren is twee, maar professioneel telefoneren is een ander paar mouwen,” zegt ze. “Ik merk vaak op dat gesprekspartners zenuwachtig zijn aan de telefoon en daarom wil ik hen een helpende hand bieden door hen op te leiden in het vak.”