Mylène uit Heist-op-den-Berg organiseert niet langer alleen maar homeparty’s maar brengt zijn schoonheids- en interieurtips voortaan ook via zogenaamde XL-workshops. De eerste vond recent plaats in Antwerpen. Tijdens de bijeenkomsten delen professionals van het bedrijf hun tips en tricks op het gebied van levensstijl en schoonheid. Daarnaast gaat aandacht naar geur en kleur in een interieur.

Met de XL-workshop trekt Mylène dit najaar naar grootsteden in België en Nederland. “De XL-workshop is de perfecte manier om kennis te maken met de kwaliteit van onze producten, de kracht van ons persoonlijk advies en het plezier van een avondje samen zijn. In feite is de XL-workshop gewoon een homeparty in het groot”, zegt Liesbeth Wijlaars, brand manager van Mylène. “Om toch een beetje een thuisgevoel te creëren, hebben we de reeks in thuisprovincie Antwerpen aangevat.”

Naast de lancering van de XL-workshops pakt het bedrijf uit Heist-op-den-Berg ook uit met een geheel nieuwe afdeling. Binnen Style schuift Mylène functionele en draagbare modeaccessoires naar voren. Het gaat onder andere om juwelen, handtassen, sjaals en portemonnees.

Mylène ontstond in 1965, toen de Mylène-olie werd ontwikkeld, een middel voor een gezonde huid en glanzend haar. Inmiddels creëert en produceert het bedrijf schoonheids- en interieurproducten in zijn eigen laboratorium en fabriek. Klanten bevinden zich in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Er werken zo’n 120 medewerkers en 3.500 zelfstandige consulenten voor Mylène.