Kantara wordt The Concept Store

v.l.n.r.: Tijs van Erp, Dominique Merckx en René van de Mortel.

v.l.n.r.: Tijs van Erp, Dominique Merckx en René van de Mortel.

Alle communicatieactiviteiten van Kantara (Balen) werden begin deze maand ondergebracht in The Concept Store bvba. De nieuwe onderneming bundelt de expertises van het Kempense communicatieadviesbureau en van het Nederlandse reclamebureau The Concept Store (Eindhoven). The Concept Store bvba heeft als uitvalsbasis Balen met Dominique Merckx als zaakvoerster.

“Het communicatievak is erg breed en evolueert elke dag. Alle kennis in huis halen, kost handenvol geld. Ik kon extra slagkracht gebruiken en keek uit naar een partner met aanvullende expertises en een netwerk dat het mijne complementeerde. En heel toevallig ontmoette ik René van de Mortel tijdens een netwerkevent op een golfbaan”, vertelt Dominique Merckx.

René van de Mortel en Tijs van Erp leiden het reclamebureau The Concept Store in Eindhoven. Ze zijn gespecialiseerd in grafisch design en in online- en multimediatoepassingen. Het werk van hun vijftienkoppige team wekt al twintig jaar het vertrouwen van heel wat klanten in Nederland en daarbuiten.

Toegevoegde waarde
René van de Mortel: ”We koesterden al langer de droom om ook in België activiteiten te ontplooien, maar beseften dat we daarvoor een Belgische partner nodig hadden. Die vonden we nu met Dominique. Ik ben ervan overtuigd dat we een toegevoegde waarde kunnen bieden voor de bedrijven in de regio.”

Kantara werkte al acht jaar voor grote en kleine bedrijven in Vlaanderen: campagnes bedenken en uitwerken, grafisch ontwerp, het schrijven van teksten en het verzorgen van persrelaties.