Digitaal agentschap Intracto uit Herentals heeft zich opnieuw in de kijker gespeeld. Zo mocht managing director Pieter Janssens de Twinkle Award voor Creation & Development in ontvangst nemen. De verkiezing werd georganiseerd door Twinkle, een toonaangevend magazine over marketing en e-commerce in de Benelux.

De Twinkel Award bekronen jaarlijks de beste digitale spelers in verschillende categorieën zowel nationaal als internationaal. Het zijn grote jongens als Coolblue, bol.com en ING die dit jaar een prijs mee naar huis mochten nemen. Zo ook Intracto, terwijl ook een klant, namelijk Viata, in de prijzen viel.

“Deze prijs is een welverdiende pluim op de hoed van onze teams”, zegt Jeff Maes, director development services bij Intracto. “Zij zorgen er elke dag weer voor dat we aan de terecht hoge eisen van onze klanten kunnen voldoen en vaak zelfs nog een stap verder kunnen gaan.”

Referentie voor Nederland
Intracto beschouwt de prijs ook als een mooi keurmerk voor de Nederlandse markt. Daar nam het recent Have A Nice Day uit Den Bosch over. Het Herentalse bedrijf werd in 2005 opgericht en telt intussen 160 medewerkers. Eind dit jaar komt de groep uit op een geconsolideerde omzet van meer dan 20 miljoen euro. Klanten zijn onder meer Knauf Insulation, Canon, Michelin en Brussels Airport.