Digital agency Intracto uit Herentals mag zich voortaan Platinum Partner noemen van HubSpot, een pionier op het vlak van inbound marketing.

HubSpot combineert alle tools die nodig zijn om een efficiënte inbound marketingstrategie uit te bouwen. Content schrijven, publiceren en verspreiden via je website, blogs, landing pages en social media. Maar ook e-mails versturen en workflows opzetten, alles opvolgen dankzij de uitgebreide rapporteringsmogelijkheden, enz.

In de verf zetten
Intracto zet in op methodologie en technieken die ervoor zorgen dat haar klanten meer bezoekers en kwalitatieve leads ontvangen. “Een sterk partnership tussen HubSpot en Intracto garandeert onze klanten optimale begeleiding en expertise in contentmarketing, lead generation en marketing automation. Met dit Platinum Partnership zetten we dat nog eens extra in de verf”, zegt Herman Maes, teamlead van het marketing technology team. “Onze investering in strategische, technische en redactionele experts rendeert omdat onze klanten al deze expertises bij ons onder 1 dak vinden.” Het bedrijf stelde recent een eigen inbound team samen.

Intracto stelt 130 mensen te werk en stevent in 2017 af op een geconsolideerde omzet van 18 miljoen euro.