Bistro Opera (Mol) is meest klantvriendelijke

bistro operaDirk Luyckx en Leen Ruts van Bistro Opera uit Mol hebben gisteravond op de uitreiking van de Hospitality Awards (Horeca & Retail Awards) in Schelle de trofee voor meest klantvriendelijke brasserie/taverne/eethuis in ontvangst mogen nemen. Chaudfroid Catering uit Geel, de zaak van Paul Mortelmans en Pascale De Prins, won voor de 3de keer op rij in de categorie van meest klantvriendelijke cateraar.

“Ik ben heel vereerd. Het is een hele prestatie en ik zou vooral ons team willen bedanken”, zegt Dirk Luyckx in een eerste reactie. Vorig jaar eindigde Bistro Opera op de 3de plaats. “Het is een kroon op het werk voor de energie die we in de zaak steken. De award betekent een drive om nog klantvriendelijker te worden. We hopen dat de onderscheiding ons nog meer op de kaart zal zetten in de Kempen.”

Vanuit de klanten
Bij Bistro Opera liggen geregeld enquêteformulieren op tafel waarin wordt gepolst waar er nog verbeteringen mogelijk zijn. “We vertrekken van de noden van de klanten en niet vanuit wat wij denken dat goed is”, legt de zaakvoerder uit. “Verder zijn we innovatief in onze gerechten en brengen we geregeld nieuwe koffies. We zijn op dit moment ook bezig met de ontwikkeling van een app voor het doorgeven van online bestellingen.”

Naast de ontbijt- en lunchzaak aan de Kloosterstraat in Mol heeft Bistro Opera een eigen traiteurdienst. Die gaat sinds deze week door het leven als ‘Food for You’. “We kozen voor een aparte naam voor onze horecazaak en de cateringactiviteiten om beide beter te kunnen promoten”, legt Dirk Luyckx uit.

Nog bij de Horeca Awards was er dus een eerste plaats voor Chaudfroid Catering uit Geel maar ook voor De Toverfluit uit Zoersel (categorie drankgelegenheden). Voor Koffiehuis ’t Schuurke uit Poederlee was er een 2de plaats in de categorie koffie/tearooms.

Bij de Retail Awards noteren we een 3de plaats voor Optiek Lodewyckx (Hulshout) en een 2de plaats voor Lingerie Marie-Thérèse (Poederlee), elk in hun categorie.