Aroma Communicatie lanceert e-MOVI in Nederland

citymarketing_e_movi_mechelen-2Het Geelse Aroma Communicatie trekt met zijn videotool e-MOVI de noordelijke grens over. Met Jan Van Lieshout krijgt Nederland zijn eigen vertegenwoordiger. “De eerste reacties zijn alvast lovend”, zegt hij.

E-Movi bestaat uit een iPad die is uitgerust met extra accessoires zoals een lens, ledverlichting en video- en montageapps. De tool stelt de gebruiker in staat om snel en eenvoudig video’s op te nemen, te monteren en te posten op een website, sociale media, enz. Begin dit jaar zette Aroma Communicatie e-MOVI op de Vlaamse markt.

Opportuniteiten
“We zien heel wat opportuniteiten bij onze noorderburen”, zegt zaakvoerder Roel Biesemans. “Zij staan vaak nog een stap voor op de Belgische markt als het op online communicatie aankomt. De integratie van video in online communicatiestrategieën is er al meer ingeburgerd. Maar ook in Nederland lopen ze aan tegen o.a. de slechte audiokwaliteit wanneer ze zelf aan de slag gaan met video. En net daar kunnen wij met e-MOVI een toegevoegde waarde bieden.”

Het Geelse communicatiebureau liet intussen de naam deponeren als merknaam. Onder andere IOK, BNP Paribas Fortis, Renault Groep Kenis en Bloovi maken er intussen gebruik van.