De filosofie van Willy van Doorne International

De automobiel- en truckwereld vormt een fascinerende sector, waar men op veel vlakken en niveaus actief kan zijn. Zeker door de opkomst van de multimerkenconcessies. Willy van Doorne was overigens de Europese regelgeving op dit vlak al voor, want nog voor Europa auto- en truckfabrikanten verplichtte hun producten niet langer exclusief te verdelen en dus de deur opende voor concessies die meerdere merken vertegenwoordigen, tekende Willy van Doorne al voor de verdeling van verschillende merken.

De groep werkt uitsluitend samen met topmerken. Deze merken met hun eigen rijke geschiedenis en karakter verwachten van hun partners een volledige inzet naar kwaliteit, service en klantvriendelijkheid toe. Willy van Doorne voldoet al jaren aan deze voorwaarden door steeds opnieuw in te spelen op de nieuwe tendensen in de automobielbranche.

Schaalvergroting, die opgelegd wordt door een turbulente combinatie van toegenomen concurrentie en elkaar opvolgende technologische ontwikkelingen, mag echter op geen enkel moment de rechtstreekse en persoonlijke band met de klanten in de weg staan. Klanten op hun wenken bedienen, blijft ook vandaag één van de belangrijkste motto’s bij alle bedrijven van Willy van Doorne International. Dat gebeurt onder meer door hen alle bedrijfswagens onder één dak aan te bieden. En dat zowel met betrekking tot de verkoop van de voertuigen als de ‘after sales service’.